Vývoj vlastního internetového obchodu není pro každého a mnoho firem potřebuje jen základní zobrazení s několika funkcemi. Jedná se především o menší firmy nebo kamenné prodejny, které chtějí rozšířit své působení i na internet, ale nechtějí platit desítky tisíc korun. Hotových řešení, které se do takových situací hodí, je hned několik a patří mezi ne WordPress, Prestashop nebo třeba Shoptet. Všechna tato řešení nabízí jednoduché a přehledné prostředí, které je možné poskládat si z různých doplňků a ručně nahrát nabízené produkty. V základní verzi jsou tyto služby zdarma a k instalaci a provozu je potřeba trochu zručnosti a pár návodů na Youtube. V případě růstu prodejů lze překlopit stávající e-shop do PRO verze a přidat tak jak funkce, tak i rychlost a možnosti zobrazení.

smartphone s náhledem e-shopu

Manuální administrace několika položek

Jednou z hlavních výzev, které firmy při tvorbě e-shopu čelí, je volba nahrávání a správy produktů. Rozhodnutí přitom vždy závisí na počtu a kapacitě zaměstnanců. Pro obchody, které nabízí do 100 položek je lepším řešením manuální přidávání a správa přímo v administraci. Automatické nahrávání totiž vyžaduje kooperaci s interním softwarem a vznikají tak dodatečné náklady, které se při rozjezdu online podnikání ne vždy hodí. Administraci e-shop s méně jak 100 položkami lze hravě zvládnout a to bez velkého časového vytížení.

programování

Tisíce položek a nutná automatizace

Střední a velké obchody mají situaci o poznání složitější a musí volit automatizaci, která je napojená na logistický systém. Výše zmíněná řešení sice disponují doplňky, které pokrývají ty nejznámější programy a aplikace, ale většinou je třeba platit měsíční poplatek, což není úplně ideálním řešením. Lepší proto je, zaplatit si jednorázově programátora, který připraví propojení e-shopu s interním systémem firmy a umožní plnou automatizaci prodeje a skladové zásoby.

Back To Top